We are very excited to announce that we will be updating the EnriqueIglesias.com very soon!

We are very excited to announce that we will be updating the EnriqueIglesias.com SOON!

For those of you who have been members and are active on the site — we love and appreciate your participation and sharing moments with each other, and with Enrique.  We’ve listened to your suggestions and have been working closely with Facebook to provide an even better community experience on their platform.

Starting today, we are launching the official Enrique Iglesias Facebook group. It is a great platform that will allow us to provide a better experience for desktop + mobile for all participants. The group will also allow Enrique fans to connect more easily with each other, and with Enrique himself.  We will also be able to tackle spam in a timely and efficient manner!

We are asking all members of EnriqueIglesias.com save any photos, videos, or any content that you would like to save for your own archival purposes. The last date of access to content, profiles, and all data on EnriqueIglesias.com is planned for very SOON. Additional reminders will be sent out.

Meanwhile, come join us at the official Enrique Iglesias Facebook group, connect with other Enrique fans and let us know what you think.

See you in the group!

-Team EI

Xx

-------------------------------------------------

Estamos muy emocionados de anunciar que actualizaremos EnriqueIglesias.com este muy pronto!

Para todos aquellos que han sido miembros y están activos en el sitio – amamos y apreciamos su participación y que hayan compartido tantos momentos los unos con los otros y con Enrique. Hemos escuchado sus sugerencias y hemos estado trabajando de cerca con Facebook para ofrecerles una experiencia incluso mejor de comunidad en su plataforma.

Empezando por el día de hoy, lanzamos el Grupo Oficial de Enrique Iglesias en Facebook. Es una gran plataforma que nos permitirá darles una mejor experiencia en escritorio + móvil para todos los miembros. El grupo también va a permitir que los fans de Enrique conecten más fácil entre ellos y con el mismo Enrique. También podremos evitar el spam de una manera rápida y eficiente!

Les pedimos a todos los miembros de EnriqueIglesias.com que guarden todas las fotos, videos o cualquier contenido que les gustaría guardar para su propio gusto. El último día de acceso al contenido, perfiles y toda la información en EnriqueIglesias.com está planeado a ser MUY PRONTO. Vamos a estar mandando recordatorios adicionales.

Mientras tanto, únanse en el Grupo Oficial de Enrique Iglesias en Facebook, conecten con otros fans de Enrique y déjenos saber que les parece.

Nos vemos en el grupo!

-Team EI

Views: 1078

You need to be a member of Home - Enrique Iglesias to add comments!

Join Home - Enrique Iglesias

Comment by Sinem on January 14, 2019 at 11:56am

please message at me

Comment by Sinem on January 14, 2019 at 11:56am